Instytut Rozwoju Reklamy dla swojego klienta – sieci RTV EURO AGD przygotował kreację do kampanii mikołajkowej.
Do zadań agencji należało przygotowanie projektu wykorzystanego jako nagłówek ulotki promocyjnej, a także w kampanii internetowej, prasowej oraz na stronie euro.com.pl. To kolejny projekt zrealizowany przez IRR dla sieci RTV EURO AGD w 2012 roku.
Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL i mediach interaktywnych.
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mikolajkowa-realizacja-irr-dla-rtv-euro-agd